Cel podróży Od Do Goście

Znajdź nas

kontakt

Royal Apartments

  +48 790 500 635

  biuro@royal-apartments.pl

Call
Chat

FAQRoyal Apartments


  • Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 15:00 i trwa do 11:00.

    Jeżeli mieszkanie jest gotowe oraz nie było rezerwacji wcześniej, istnieje możliwość przyjazdu wcześniej, należy konsultować to telefonicznie w dniu przyjazdu.

  • Jeżeli nie ma kolejnej rezerwacji, istnieje możliwość pozostania w apartamencie dłużej, należy potwierdzić to telefonicznie w dniu wyjazdu.

  • Nie ma dodatkowych opłat.

     

  • Każdy z apartamentów jest szczegółowo opisany na naszej stronie internetowej, do większości apartamentów przypisane są miejsca postojowe w halach garażowych, naziemne lub na pobliskim parkingu za dodatkową opłatą.

  • Zameldowanie odbywa się w biurze lokalnym Royal Apartments przy ulicy 3 Maja 67-69 w Sopocie.

  • W apartamentach jest wysokiej jakości bielizna pościelowa i ręczniki bawełniane (dla każdej osoby 1 duży ręcznik oraz ręcznik stopka).

     
  • Tak, przy dokonaniu rezerwacji wymagana jest przedpłata. Są możliwe dwie formy przedpłaty: przelewem lub kartą kredytową.

     

  • Czy jest możliwość anulacji rezerwacji?

    Tak, wymagana jest pisemna anulacja podesłana skanem. Każda anulacja rozpatrywana jest indywidualnie.
  • Mieszkania wyposażone są w podstawowe sprzęty domowe, wśród najpotrzebniejszych rzeczy znajdują się m. in.:

    kuchnia: zastawa stołowa, zestaw do przyrządzania potraw (patelnie, garnki, miski), płyta grzewcza, lodówko-zamrażarka, czajnik.

    łazienka: suszarka, startowy zestaw kosmetyków (żel pod prysznic, szampon, mydełko)

    ponadto w każdym mieszkaniu: żelazko, deska do prasowania oraz suszarka na ubrania.

     

  • Tak, ale należy poinformować o tym recepcję w dniu przyjazdu przed godziną 15:00.

  • Wyżywienie nie jest dostępne. W apartamentach jest w pełni wyposażona kuchnia, by móc samodzielnie przygotować posiłki. Istnieje możliwość zamówienia usługi dodatkowej w postaci zestawów: Powitalny, Romantyczny lub Relaksacyjny.

  • Tak, ale przyznawane są indywidualnie.

  • Nie ma dodatkowych opłat za dzieci. Za dodatkową opłatą istnieje możliwość zamówienia Zestawu dla Dzieci: łóżeczko turystyczne wraz z pościelą i bielizną pościelową i opcjonalnie: krzesełko do karmienia, wanienka.

  • Jest to zakwaterowanie bezpośrednio w zarezerwowanym apartamencie, nie w każdym jest możliwe. Po przedpłaceniu całości wartości rezerwacji przelewem lub kartą kredytową, podesłaniu wypełnionej podpisanej Karty Meldunkowej, otrzymujecie Państwo wiadomość e-mail, w której znajdują się szczegółowe informacje o dojeździe do apartamentu oraz kod do sejfu (zlokalizowanego przy apartamencie) gdzie znajdować się będą klucze do apartamentu.



tel: +48 790 500 635     email: biuro@royal-apartments.pl